Snopp

Tjääna!

Haft en superdupermegabra helg, faktiskt! Inte hänt något speciellt men bara varit så glad & positiv till det mesta. Ska gör ett "vad har jag gjort i helgen inlägg" nu, för jag kan..

Okej bloggen, fredagen började med att jag vaknade upp hos Mathias, jobb väntade mellan 10-20. Åkte hem till Virserum, somnade rätt fort. Vaknade på lördagen runt 10, blev besviken på vädret. Var i Sälleryd med pappa, valde färg på blommor till landet. Åkte hem, åt grillat. Gick till kajen nere vid virserums sjön, blev upphämtad av Sedin, Luva & Robin på en flotte. Åkte ut på sjön, chillade. Njöt av kvällssolen. Åkte i land, gick till Johannes kollade gp & Eurovision, loreen vann. (jippi).. Gick till luva, lyssnade på musik och försökte på mig en svepar tävling, förlorade. Gick, eller nä åkte hem. Somnade. Idag (söndag) vaknade jag vid 10 av att Nicklas spelade hög musik, blev sur. Men humöret vände efter någon minut när jag såg vädret, solade lite.. Åkte sen till Vetlanda för att hjälpa mamma flytta, svettigt. Kom hem efter 8 timmar, och nu ligger jag här.. Spännande läsning va??? Nä.

Återkommer med roligare skit. This is not my blogstyle..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0