loca people



TjaTja bloggen, wazuup?

jag funderar på att bli aktiv här, bara för att jag kan.
är ju min blogg det här, som jag gör vad jag vill med. avis?
trodde väl det. ska börja skriva massa meningslöst som alla
andra bloggare gör. okej, finns vissa undantag. men ärligt
talat så bryr jag mig inte om ifall ni åt kroppkakor till lunch,
det är inte intressant att läsa om. fast smaken är som baken.
(äckligt och konstigt uttryck det där).

Just det, jag har ju blivit cool eller hamnat i någon slags trots ålder.
jag har töjt mitt öra, okej inte värsta stora utan en liten på 4mm.
känner mig skit ball i den. eller gjorde. nu bryr jag mig inte längre.
det var kul en vecka. gjorde nog det mest för lite smärta, visst låter
det dumt? Ibland måste man utsätta sig för smärta, vissa väljer att
träna skiten ur sig, vissa töjer öronen..

Sen har det ju varit valborg, var i lund. Det var fett.

Jag har drömt ovanligt mycket om sex också.
måste vara sommar känslorna som orsakar det.

Jag har hunnit fylla 20, däckade på min egna fest vid cirka 21.00.
fan så vek. men säger som en vän sa:
"Pernilla du har absolut inget dåligt spritsinne, du var nog bara lite för taggad"
WORD, på den. Tur man kan se det så. Fyller ju bara 20 en gång så..

NÄHÄ, syns snart igen. puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0