fml


FML
på riktigt.

Har krypit ner sådär gosigt skönt i sängen, känner något vid fötterna som är hårt.
Tänker inte mer på det, det får fortsätta ligga där tills jag ska sova.
Går upp och borstar tänderna efter att ha fört ett fint samtal med en gammal vän,
kommer tillbaka rättar till täcker och baaaaaaaaaaaaah; där låg min lotionburk.
Som numera ligger upp och ner, allt har åkt ut, det är kladdigt, det luktar satsumas
och det ser ut som kiss. Jag orkar verkligen inte bädda rent nu.
Varför är jag så klantig. eller nej ändrar den frågan, varför är jag så lat?
Jag kunde tagit upp den där burken när jag kände den första gången så
hade jag sluppit detta världsproblem som precis uppstod... FML FML FML..

till farfar: fml = fuck mig life = knullar mitt liv (enligt google translate) - fantastisk översättning!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0