kissa på din rumpa


amen tjena era kittykatty's!

dåligt med uppdatering här, beror på att jag är arbetslös.
då är det svårt att hinna med "fritiden", man vill gärna tillbringa den på annat vis.
funderar på vad jag ska dela med mig för kul idag.
 
jo kom på mig själv att jag aldrig använder versaler när jag skriver
(översättaning till dilan, versaler=stora bokstäver). eller ja, i skolan
när man skrev uppsatser och liknande så skrev jag korrekt men nu, 
när man bara skriver dynga, här, facebook, sms osv använder jag det sällan?
Varför? jo för jag är cool och classy. snyggare med allt i samma stil. right?
NÄÄÄÄÄÄ, jag bara skojjar. vet inte varför jag skriver med små bokstäver.
antagligen för det är jobbigt att trycka på två knappar samtidigt. word.

har också tänkt på att det är jobbigt att ett ord kan betyda två saker. 
som till exempel ordet "får" som har två helt olika betydelser. 
Kunde dom inte bara "döpt" djuret får till något annat typ "mucko". 
och så hade det världsproblemet varit löst. eller är det ett problem ens?



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0