tomten kommer inte iår, du har varit dum

Ska avslöja en sak om mig, spännande va?
Vet att ni fortfarande är osäkra på om jag är tjej eller inte,
och detta uttalandet kommer ABSOLUT göra er ännu mer osäkra.

Jag kommer ALDRIG komma ur "kiss och bajs åldern".
Ordet "bajs" kommer alltid vara lika roligt, och få mig att skratta.
Kopplar mycket till kiss & bajs, snusk. Jag är sådan, jag är skapt sådan.
Får skylla på att jag vuxit upp med två bröder som inte har något
vett innanför skallbenet. Hur kan man då begära att jag ska va normal, bara för jag är tjej?
Jag tycker också om att sitta med isär bredda ben, fisa, rapa, räcka ut tungan med fullt
med mat på osv.

Kanske inte undra på att alla som varit på middag hos familjen Elmerstig nästan har
svimmat av, men vi funkar så. Det är vårt sätt att ge kärlek, dra en fis i ansiktet på den andra.
Så om ni kommer till our house vet ni vad som gäller/kommer att ske.

FAST. vi kan behärska oss. OM du är snygg vill säga.
Så pensla på mycket smink så ska du nog klara dig undan våra attentat.

nedå, så illa är det inte. vi är en fin familj. eller ja, skulle varit om jag hade fått vara storasyster.
men nu är jag yngst, och blivit uppfostrad såhär av mina bröder. bara till att gilla läget? hehehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0