kan man googla allt?

utlovade på ansiktsboken att ett inlägg skulle komma idag, men HALLÅ
jag har inte hunnit dra en fylla än och kunna besluta mig om vad denna
blogg ska handla om. Tror ni jag är någon jävla alkis eller? Jag är lika
mycket människa som er.. jag har pojkvän, sjunger i duschen och gillar mjölk & ostmacka..
in your face

RÄKOR... hur många gillar räkor här? hand upp!
... ni är äckliga.

"blir nog lite vitt vin och räkor ikväll med min man"
fyfan vad snuskigt.. det luktar äckligt, när ni "skalar" dom ser
det ut som ni aldrig sett mat innan och allt detta arbete för
denna slemmiga äckliga stinkande fula avlånga, cpfärgade sak.
slusats, ni är vidriga. köp en meal på donken istället, fräschare!

Annars då? Jo men jag mår bra, hur mår ni?


Kommentarer
Postat av: Shilo

HAHA älskar dina inlägg :) Ey har du kille? Give me some information yaoo!

2011-12-02 @ 06:08:57
URL: http://www.shilans.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0