jag är en vampyr som suger & spyr


Okey, time to be serious.

Vet att jag har läsare som inte känner mig som person,
jag är en glad och skämtsam person vilket jag även är i bloggen.
(kan uppfattas katig här vilket jag tycker jag inte är,
går in i någon annan karaktär när jag skriver.)

Allt är "humor" som skrivs här, som jag vet att mina vänner uppskattar.
Så ta det jag skriver med en nypa salt, glimten i ögat & med ett leende på läpparna!

Skrev detta inlägg då någon frågade om jag var seriös med "mitt framtida yrke",
där svaret är självklart nej. Det skulle vara roligt, men antar jag misslyckades på den punkten.

Men hoppas ni gillar den iallafall, jag försöker sprida lite humor och glädje i vinterkylan.
HEJHOPP!


Kommentarer
Postat av: Emma

jag tycker du lyckas med ditt budskap, jag får mig alltid goda skratt!men vore kul att veta lite mer om vem du egentligen är, (utanför bloggen) :)

2011-12-07 @ 23:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0