get rimmar på sket

Nu är det så här att jag har visat förbannat bra karaktär i helgen,
(gäller ju att vara en bra förebild när man är storbloggare som jag)
och varit nykter, och därför gör jag er besvikna igen med att säga att
inga kloka beslut har tagits än angående bloggen. Men vi gör såhär,
jag skiter i vad den här bloggjävlen handlar om, jag kommer skriva
all möjlig dynga endån.
Allt ifrån jobbiga i-landsproblem till super(o)seriösa inlägg.
Duger det eller?

En nattfråga.

Ni alla vet hur jobbigt det kan va när det kliar i näsan.
Hur gör ni?

1. Kör upp ett finger och rör runt
2. Kliar lite försynt på utsidan av näsborren
3. Låter det klia
4. Ber min partner/vän (osv) om hjälp

JA, jag är tjej eller ja, tjejkille. 19 & 3/4 år och allmänt lustig/konstig. 
Men sådana här frågor är spännande.
Nä, helt ointressanta egentligen men måste ju skriva något annars får jag
inte ut min blogglön. 10 000:- det ni.. det trodde ni inte va? tack blogg.se <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0