Vi tjejer är kluriga varelser


Skriver detta inlägg från mobilen, bloggnörd som jag är, så eventuella stavfel är tillåtet. Får hoppas att autocorrecten vill samarbeta med mig!

Okej är inte vi tjejer kluriga? Alla killar skriker ja nu, men jag menar kluriga då vi blir annorlunda med vår bästa tjejkompis än vad man när man är med sitt tjejgäng. Kan omöjligt finnas tjejer som är sådär ordentliga och fina hela tiden. Pratar ni aldrig om, hår på muttan, era svettningar, hur er mens fungerar, när ni bajsade sist osv. Nu är jag kanske lite väl extrem, men det är ju faktiskt såhär folk tror att vi inte är, fast jag är säker på att alla är såhär, när man sitter med sin bästa vän åtminstone. eller har jag fel? Finns det tjejer som är sådär otroligt tjejiga, fina i kanten & skulle dö om man hörde någon rapa, eller hörde ordet fis.

Kom på detta då jag och min goda vän Elin sitter ute i solen och diskuterade hårväxt, och näst intill jämförde. Tjejigt va?

Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0